donderdag 12 januari 2012

Nog wat zaken af te maken...


Voor ik met de wol van de wolfabriek aan het werk kan, moeten er nog een aantal dingen worden afgemaakt: 



De drie wortelkindjes staan  al op het kastje en geven al een beetje "lente" in de kamer.


Ook staat er een tulpenbolletje en een narcisbolletje, die heb ik afgelopen weekend op de bank tijdens het EKschaatsen gemaakt. Zo blijven je handen bezig.


De winterslinger van Septemberspring is ondertussen ook klaar en hangt aan mijn jaargetijdenkastje.Ik heb 'm een beetje aangepast, om een mooiere verdeling te krijgen is er aan de beide uiteinden een extra sneeuwpop bijgemaakt.

Nu alleen "moeder aarde" nog afmaken en dan kan ik me bezig gaan houden met de wol.
Misschien morgen???

2 opmerkingen:

Suzanne zei

ziet er goed uit !

Ans zei

Moet nog wel alle knopjes ontdekken, 'k ga tussendoor even naar beneden om "moeder aarde" af te maken en kom daarna weer even terug om te "bloggen"