woensdag 6 juni 2012

Na alle baby spullen even iets anders.

De afgelopen tijd heel erg druk geweest met het maken van baby spulletjes, en om het voor me zelf ook een beetje afwisselend te houden heb ik de afgelopen week maar eens iets anders gedaan. Wel met stof, naald, draad en wol natuurlijk, maar toch een beetje anders.
Ik vond dat ik maar weer eens iets met de breipennen moest doen. Het was even de vraag wat het zou moeten worden. Een trui voor mij was een te groot project, dat komt misschien nog wel weer eens, maar niet nu.

Breien gecombineerd met poppen.
LILLY!


Ze heeft al gebreide schoentjes en ondergoed. Het vest is ook al klaar, maar staat nog niet op de foto. Dat komt als ook de rest van de kleren klaar zijn. Ik hoop dat ze morgen helemaal aangekleed is en in volle glorie op de foto kan!

Geen opmerkingen: