zondag 26 augustus 2012

't Ziet er grappig uit,

maar het is jezelf ook een beetje voor de gek houden. Vanmiddag heb ik "pietje 5" afgemaakt en er een foto van gemaakt.
Ik bedacht me dat het misschien wel leuk zou zijn om alle 5 de pieten samen op de foto te zetten en heb ze toen met z'n 5en aan de lamp gehangen.
Ik keek in de spiegel en zag er ...........................................10.
Het lijkt alsof ze allemaal al af zijn, maar ik heb er nog 5 te gaan!

Maria, speciaal voor jou: als je aan de rechterkant van het scherm naar "blogarchief" gaat, kun je daar alle andere spullen vinden én ALLES is te koop, laat dat dan even weten via een mail, mailadres is te vinden onder het blogarchief bij "over mij", aanklikken en je kunt me een mail sturen
De dikbuikpietjes ( met boek of pakje) aan een veer kosten € 5,= per stuk excl. verzendkosten.

Tot de volgende pietjes!

 

Geen opmerkingen: