woensdag 7 november 2012

Na Sint komt...

kerst.
Na alle dikbuikpieten en Sinten maar aan de slag gegaan voor de Midwintermarkt op het zevensprongplein in Markvelde.
Mijn hoofd staat nog niet helemaal naar kerst, maar als je zo bezig bent, komt dat vanzelf.




Ik heb een aantal kleine hangende engeltjes gemaakt met een tricot hoofdje en een mooie glaskraal, die zijn te koop voor € 3,= per stuk.

Natuurlijk ook de "kerstslinger" van Septemberspring nog een keer gemaakt, want die blijft erg leuk om te maken. De slingers zijn te koop voor € 10,=
Nu nog bezig met de "christmasslinger", ook van Septemberspring, maar daar later foto's van.

Verder wil ik nog wat wintertrollen gaan vilten met de mooie draadjes, die ik van Zed heb gekregen.
Daar de volgende keer meer foto's van.


 

2 opmerkingen:

Barbara Oudejans zei

Lief, je engeltjes! En zo goedkoop! Die ben je vast snel kwijt! Lieve groetjes, Barbara

Ans zei

Hoi Barbara,
Het is altijd moeilijk in te schatten, er zijn toch nog altijd veel mensen die voor kleine dingen € 3,= ook teveel vinden. Maar ik ga er vanuit dat ik toch wel alles verkoop. Een groot deel van het geld komt ten goede aan het "zevensprongplein", die organieren daar weer kinderactiviteiten voor.
Groetjes
Ans